Nu då???

Jodå, vi träffades några gånger Mr Volvo och jag, nästan alltid på fest hos hans kompis Mr Star.. Varför har denna kille fått ett Mr-namn då? Jo, det är killen jag träffar just nu, killen som får mig att knappt kunna stå på benen, killen som får mitt hjärta att reagera som en förälskad tonåring.. :)
Allt började med att Mr Volvo och jag träffade på Mr Star på vår första dejt, han kom till krogen där vi satt och tog några öl. Han började snart prata om att han kände igen mig sen förut, från en chatsida som vi båda varit med på för flera år sen.. redan där kan man jag väl säga att jag blev nyfiken.. :) Han hade skrivit till mig och jag hade svarat snällt, men sen hade det inte blivit så mycket mera.. Tredje gången jag träffade Mr Star festade vi hemma hos honom och var ut på krogen med Mr Volvo och några fler kompisar, varje gång vi träffats har jag känt mig otroligt attraherad av denna kille, varför vet jag inte riktigt eftersom han inte alls är min typ.. haha.. :) När vi skulle gå från ett ställe till ett annat hamnade Mr Star och jag lite på efterkälken och plötsligt står jag där och kysser honom.. dagen efter började vi snacka på msn, på Facebook och skicka sms till varandra.. känslorna var besvarade.. :)

Eftersom de båda killarna är väldigt bra vänner har det komplicerat den här historien nåt enormt.. :( Vi har ännu inte berättat nåt för Mr Volvo, även fast vi har träffats några gånger nu på egen hand. Jag beslutade mig snabbt för att avsluta saker med Mr Volvo för att kunna börja träffa Mr Star med "rent" samvete och det gjorde jag också för några veckor sen.. han har/hade starka känslor för mig avslöjade han då och det har gjort att Mr Star och jag inte berättat hela sanningen än, jag vill för allt i hela världen inte förstöra deras vänskap.. :(

Ser fram emot att få spendera en massa tid tillsammans med Mr Star.. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Å där tog sig den här bloggen tillbaka till den nivån som den hade för ett antal år sedan. :)

2010-05-18 @ 19:34:23
Postat av: Afrodite77

Ha ha, still going strong.. :)

Postat av: HIM

Hur har det gått för Star och Volvo?! Nyfiken ju...

2010-06-01 @ 09:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback