Surprise.. :)

Jag är tillbaka! :)
Vet inte riktigt varför jag inte bloggat på evigheter, men tröttnade nog lite på det där ett tag.. Som singel är det inte så mycket mer än jobb, äta, sova och parta som händer om dagarna och kvällarna och det är inte så himla skoj att läsa en blogg där samma saker händer om och om igen.. eller? :) Iofs, lite sex däremellan oxå, men på sistone har det varit torrt.. varför? Ingen aning, kanske tröttnat lite och vill hitta nån seriös, kanske.. *ler*

Blir inget längre inlägg ikväll, men var på "dejt" i fredags och det verkar bra, jag är sugen på att träffa honom igen och han verkar inte INTE vilja träffa mig igen.. ser fram emot helgen, säger inte så mycket mer.. ;)

Nån som tycker om att jag är tillbaka (om jag är tillbaka)? *nyfiken*

Kommentarer
Postat av: MissParker

Äntligen! :D

2010-04-04 @ 11:50:31
Postat av: OpB

Det var faen i mig på tiden...

2010-04-09 @ 07:19:41
Postat av: Västerås

Välkommen tillbaka

2010-04-27 @ 13:57:16
Postat av: HIM

Äntligen!

2010-04-28 @ 12:06:41
Postat av: Afrodite77

Tack alla, ska verkligen försöka hålla i det oxå.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback