Midsommar..

.. blev väl inte riktigt som jag hade tänkt mig.. :( En del saker blev så mycket bättre, men det mesta får jag nog erkänna blev inte alls som jag hoppats på, alltså inte alls positivt.. tycker inte jag begär alltför mycket heller liksom.. :(

Jag spenderade eftermiddagen med Mr Star och vi hade det väl rätt mysigt.. usch, jag märker redan innan jag börjar skriva hur negativ jag är.. *suck* När man precis träffat nån trodde jag att man gjorde allt för att visa sig från sin bästa sida så jag trodde att han hade dukat fint och förberett lite innan jag kom (kom ändå iväg lite sent). När jag kommer dit ligger han i badet!!?? Jag säger till honom att jag börjar lite med maten eftersom vi är sena och dukar lite fint på balkongen.. "Okej" är hans svar och fortsätter att ligga i badet och stirra in i väggen.. Åhhh, jag blir TOKIG!!! Karln är så förbannat lat och är han såhär nu innan vi riktigt känner varandra, hur blir det sen liksom??

På kvällen åkte vi till mina vänner.. Måste säga att en person där överraskade mig och jag vet inte riktigt varför jag var nervös över att träffa honom (jag kan inte begära nåt av honom, men vill att han ska veta att jag beundrar honom för i fredags, en gentleman.. :) ) och jag njöt verkligen av att träffa alla mina vänner igen, känns som det var alldeles för länge sen.. :( Mr Star skötte sig väl sådär.. En sak som jag stört mig på ett bra tag är att han aldrig verkar lyssna på vad man har att säga, avbryter gärna en och pratar om sig själv istället, det fortsatte han mer och mer med ju fullare han blev, tycker det är riktigt pinsamt.. :(

Ja, jag var väl inte helt nykter jag heller den kvällen.. när alla ville gå hem ville jag naturligtvis festa vidare så vi ringde till Mr Stars kompis Mr Volvo (som jag känner sen tidigare), slutade med att han var jäkligt elak och jag grät krokodiltårar i några timmar.. förstår inte varför folk vill förstöra för en??? Så nä, känns inte riktigt toppen att vara tillsammans med Mr Star.. :(

Dagen efter kom "droppen".. jag var rejält bakis och naturligtvis sex-sugen, all midsommarsex som jag tänkt mig hände ju naturligtvis inte.. hur fasen kan man hitta en karl som varken kan få den att stå på fyllan eller när han är bakis????? :(((((( Nu lägger jag ut väldigt personlig information, men ingen vet ju vem han är ändå (nästan ingen..). Han har ingen kondis, det går för fort för honom och han bryr sig inte för fem öre om tjejen blir tillfredsställd eller inte.. när jag försökte snacka med honom igår om det, frågade lite fint om han inte gillar för- och efterspel så tittade han bara konstigt på mig... -Vadå, gillar du sånt eller? Fy faaan, lovar.. hade kunnat smälla till honom där och då.. *skrattar* Finns det nåt skönare än att gå och hetsa upp varandra länge och smeka och smaka.. när man sedan, äntligen, får känna honom inuti i sig är man redo att explodera.. förbannat skönt! *saknar* Sen är han helt nöjd om han kan jucka ut och in i några minuter och sen rulla av.. missionären verkar va det enda som funkar oxå.. :( Tjejens orgasm då???

Jag är väldigt öppen när det gäller sex och har försökt diskutera detta med honom, sagt att sex är en stor del av mitt liv och jag kommer aldrig kunna vara tillsammans med nån där sexlivet inte fungerar (då behöver jag ha nån att träffa vid sidan av och så ska inte ett förhållande behöva vara, han har sagt att han inte skulle vilja dela mig med nån heller).. Han påstår att det beror på att han är nervös i mitt sällskap för jag verkar vara så mer bekväm med sex och olika situationer, att det blir bättre när vi fått träffats mer och varit med varandra mer.. jag vet inte, orkar inte vänta.. Jag behöver SEX!!!!

Som sagt.. önskar nästan att mitt samvete kunde gå med på att jag kan träffa någon just nu och bli ordentligt påsatt; hårt, länge, på alla möjliga sätt och vis.. få ge och få.. så förbannat "törstig".. Hur gärna jag än skulle vilja så tänker jag inte vara otrogen, isåfall får det ta slut först... men sen, då jäklar.. :)))

Tur det finns härliga sidor på nätet, mina stavar får jobba ordentligt.. ;)


Kommentarer
Postat av: Du vet

kan man ta kölapp ;)

2010-06-28 @ 22:25:06
Postat av: Afrodite77

"Du vet": Om jag ändå visste.. :)

Postat av: Västeråsaren

Låter inget vidare det där... men vet exakt hur du känner dig när man inte gillar sex lika mycket..



tur att det fanns bilar ;)

2010-06-30 @ 15:19:02
Postat av: Afrodite77

Västeråsaren: Haha, fick fundera ett litet tag där innan jag kom på vem du är.. :) Ja, tur att det fanns bilar.. ler åt minnet

2010-07-04 @ 18:33:04
URL: http://afrodite77.blogg.se/
Postat av: Västeråsaren

Tanken var att det inte fick vara för lätt. :)

2010-07-07 @ 13:47:28
Postat av: Afrodite77

Västeråsaren: Kommer aldrig att glömma.. ;)

2010-07-07 @ 23:20:25
URL: http://afrodite77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback