Livin la vida loca! :)

Ja, kan väl inte säga annat än att mitt liv flyter på jäkligt bra just nu.. jag har pojkvän.. *fniss* Trodde jag väl aldrig skulle hända liksom.. :) Men så är det, jag och Mr Star är ett par, tillsammans, i ett förhållande.. *gillar*

Innan jag berättar mer så vill jag bara säga att den här bloggen kommer inte fortsätta att vara lika utlämnande längre, en vän (eller en Mr) har hittat hit och kommer säkert återvända flera gånger för att se om det uppdateras nåt. Denna Mr var någon jag umgicks med väldigt intensivt för ett tag sen.. han fick starka känslor, mina stannade kvar på kompisstadiet.. det var tvunget att ta slut.. Jag berättade för honom att jag har en blogg, att bloggen är som en dagbok där jag skriver om allt och kan göra det eftersom jag är helt anonym.. en väns dagbok läser man aldrig, ändå var han tvungen att snoka reda på den.. Konstigt att man är besviken??? :( Ja, jag kanske inte gjorde allt till 100% rätt när det gäller honom och mig och vårt "förhållande", men ingen person är felfri och knappast jag.. eller han.. Ändå skönt att veta att man har vänner i vårt gäng som alltid kommer vara mina vänner oavsett.. *love u*

Mr Volvo.. herrgud, det tredje dramat i mitt liv just nu.. :)
Jag dejtade Mr Volvo för några månader sen eller vad det var, vi träffades (dejtade) 3-4 ggr, oftast var jag med honom på fester tillsammans med hans vänner (dejt och dejt liksom). Vi hade sex 1 gång!!! därefter gjorde jag allt för att undvika det eftersom det bara kändes så fel.. Efter en tid avslutade jag allt med honom, dels för att jag hade fått känslor för en av hans vänner, dels för att jag inte kände mig mer nyfiken på honom (vilket är viktigt för mig och ett bevis på att jag är intresserad och skulle kunna utveckla mer än kompiskänslor). DÅ avslöjade han att han hade starka känslor för mig och var kär (efter 3-4 "träffar"???). Herregud, var är det med folk liksom.. *suck* När jag sedan började träffa Mr Star och vi berättade det för Mr Volvo så brakade helvetet löst.. orkar inte ens berätta allt, men när man hör om Mr Volvos och Mr Stars samtal så kan man tro att jag och Mr Volvo varit tillsammans i typ 20 år och sen kommer Mr Star och "snor" mig ifrån honom.. Vi har bett om förlåtelse, men samtidigt.. det fanns liksom ingen att "sno" mig ifrån, jag har varit singel hur länge som helst och är jag singel så är jag också fri att träffa vem jag vill och hur ofta jag vill.. Kommer aldrig förstå mig på hur personer kan älta samma saker om och om igen, förstår de inte att det skadar deras egen chans att hitta lycka.. varför gå så bitter igenom livet.. Ta livet med en klackspark liksom, allt ordnar sig! ;)

Drama på jobbet, drama i privatlivet.. orkar inte!! *suck*

Annars e allt jäkligt bra.. eller nja, men vem törs skriva om det här nu liksom.. :P
Nån som vet hur man skaffar sig en lösenordsskyddad blogg?? *trodde aldrig jag skulle behöva*
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: HIM

Åhhh... vad kul Afrodite!!! Det är du väl värd... och låt vissa ord komma in i ena örat och åka ut i andra ;-)

2010-06-03 @ 09:37:29
Postat av: Afrodite77

Precis vad jag tänker göra.. ska lyssna på mina bästa vänner den här gången och njuta av att vara lycklig.. :) Man kan inte alltid bara tänka på att alla andra ska må bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback