Annons under rubriken: "Förlorat"

Borttappat intresse sökes, förlorat nån gång den senaste tiden och strunt samma, skiter faktiskt i om det hittas eller inte.. *skrattar*

Ja, det börjar gå åt samma håll med Mr Star som med alla andra jag träffar, jag tappar lusten.. :( Han vill ses jämt, jag vill vara själv väldigt mycket (man vänjer sig vid den grejen rätt rejält när man varit själv och singel så pass länge). Jag vill hinna med jobbet, jag vill hinna träffa mina vänner, jag vill komma igång med projekten här hemma som jag satt igång.. jag hinner för fasen inte med någonting och jag har tappat lusten.. med allt.. :(((

Vad är det med mig? Har jag tappat förmågan att kunna bli kär?
Jag kanske måste vänta på killen som jag faller för vid första ögonkastet, även fast jag inte riktigt tror på sånt.. min gamla grej med att man lär känna varandra och blir kär med tiden har ju inte fungerat de senaste 6 åren heller.. :( Usch, så trist och tråkigt allt är.. jag längtar tillbaka till tiden när jag umgicks med mina vänner och bara hade skoj, spelade Rockband varje helg.. *ler* Inte höll på med såna här seriösa saker som förhållanden, jag kanske inte är förhållandetypen när allt kommer till kritan.. :)

Ja ja, vi får väl se hur det går.. tiden får utvisa!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback