Nervös..

väntar besök.. :)

Okej, ingen "kommentar" från nån om att jag är tillbaka, kanske för bra för att va sant.. fick ni en chock?? ;) Jag kommer i alla fall att fortsätta skriva lite här nu, tills nästa trött-period infaller, förhoppningsvis inte än på länge.. :)

Fredagens dejt är på ingång om nån halvtimme och jag ser verkligen fram emot det, fast vår dejt slutade med att jag sov hos honom (hade ju verkligen lovat mig själv att inte göra det på första dejten längre, men när alkoholen kommer i kroppen..) så vill han träffa mig igen och jag vill verkligen träffa honom. Ska bli intressant att ses nyktra och se om det känns nåt speciellt i kroppen. I och för sig vet jag inte vad jag letar efter för känsla, har ju faktiskt aldrig blivit kär vid första ögonkastet och blev det inte nu heller, men nåt måste man ju ändå känna för att vilja gå vidare..

Även om han kanske inte är mannen i mitt liv så känns det verkligen som jag vill lära känna honom.. :)

Vad ska denna man få heta i bloggen då.. *hm* Mr Volvo får det bli, tills vidare ändå.. *ler*

Kommentarer
Postat av: Nååå....

... uppföljning nu!

2010-04-28 @ 12:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback