Vad är det för mening??

Nä, det finns ingen mening med att skriva i bloggen när det inte händer nåt ju.. därför jag är så dålig på att uppdatera nuförtiden.. :( Visst, det händer väl saker hela tiden, knappast nåt positivt just nu dock.. :(

Mr Vain, det kommer nog inte hända så mycket mer mellan oss..
Jag har träffat honom på flera fester den senaste tiden, men inga blickar.. ingenting.. :( Börjar tröttna på det här nu, vill uppleva lite kärlek.. nån gång.. :)

Kärlek ja, det finns kärlek.. från annat håll..
Mr Movie avslöjade häromhelgen, när vi var ut och festade lite tillsammans, att han är kär i mig.. jag blev väl inte helt ställd (anat det), men det är i alla fall inget som jag hade lust att "få på print".. *suck* Jag bad honom om att "diskutera" det med mig när vi var nyktra istället, men efter den kvällen har vi inte tagit upp det igen.. vet inte ens om han tror att jag kommer ihåg det.. *hm* Det går ju verkligen inte att va kk med nån, alltid nån som till slut får känslor för den andra.. varför??? *suck* Tyckte det gick så bra den här gången ju, har ju faktiskt träffat honom i ungefär ett halvår nu.. men så det här.. :(

Till nåt skoj då.. :)
Jag har kommit igång med träningen riktigt bra, tränar 2-3 ggr i veckan nu och det känns toppen.. lite förändring jämfört med 0 ggr i veckan förut.. *ler* Märks väl inte så mycket på vågen än, men känns i kroppen och jag är så glad.. det går verkligen åt rätt håll nu.. :) Sen kanske jag vågar sätta igång med dejting och lite sånt igen.. :) Finns en kille som jag är jäkligt nyfiken på, "naturligtvis" har jag lärt känna honom på nätet.. eller, lärt känna och känna.. vi har egentligen bara snackat lite med varandra i några dagar, men han är intressant.. utseendemässigt är han precis min typ och personligheten.. wow.. :) Jag måste våga träffa honom! :) Har haft en period nu när jag känt mig jäkligt nere, ful och osäker, såna perioder kan jag bara inte med dejting så det slutar med att man bara sitter hemma och känner sig ännu mer oduglig.. :( Som tur är har jag alltid mina vänner, spenderat en hel del tid med dem på helgerna nu istället.. love them! :)

Nä, jag vill verkligen känna lite fyrverkerier snart igen, på tiden.. :)
Nu vid månadsskiftet flyttade exet ihop med sin nya tjej, i hus dessutom.. den saken har inte fått mig att må bättre liksom.. vi har dessutom inte haft nån kontakt alls på väldigt, väldigt länge.. inte träffats på 5 månader nu och jag saknar honom verkligen.. :( Hur fasen ska jag få honom ur mitt system liksom??? Funkar inte när vi ses och funkar heller inte när vi inte ses.. då grubblar jag nästan bara ännu mer över hur han har det och vad de gör.. *suck* Sååå trött nu..

Snälla snälla, låt mig få bli kär.. låt mig kunna känna så igen.. jag vill!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback