What to do???

En del personer verkar livnära sig på skvaller och skitsnack, hur orkar de???

Har en jobbarkompis, en tjej ska tilläggas, men det kanske jag inte behövde skriva iofs.. *ler* Det enda hon verkar kunna är att snacka i tfn, sprida skvaller och skitsnacka sig genom dagarna.. märker så himla väl när hon blir sur och när man loggar in på nätet  hemma sen (Facebook naturligtvis) så har hon skrivit nån nedvärderande kommentar på sin sida så man ska känna sig träffad.. *suck* Förutsägbar så det heter duga.. :(

För det första, varför är det så himla kul att snacka skit om folk med annat folk??
För det andra, har du nåt att säga mig? Säg det rakt ut för fan!!!
För det tredje, varför är det så himla svårt att se vad som behöver göras på jobbet varje dag???
Har man jobbat i över ett år på samma jobb så borde man ju veta vad det är som ska göras varje dag.. *hm*
Alldeles för lätt att låtsas att de tråkiga och jobbiga sakerna inte finns där, men vet du vad? De försvinner inte...

Jag är såååå less just nu. Jag är vanligtvis en lugn person som kan tackla både det ena och det andra, men snart skriker jag rakt ut.. orkar inte gå till jobbet och veta att man måste vara "mamma" till en kollega.. se till så saker blir gjorda och "tjata" om allt.. :(

Visst, jag lägger upp lite kommentarer om detta här i bloggen,
men här är det ingen som vet vem jag är och heller ingen som vet  vem hon är.. liiiiite skillnad.. :)

VÄX UPP!!!

Kommentarer
Postat av: MrTasteFull

Om du kommer ihåg det nicket .. så kan jag berätta att jag hittade mina gamla blogginlägg nu .. Så det blir nog en till blogg snart.. ha ha

2009-07-17 @ 01:12:04
Postat av: Afrodite77

Klart jag kommer ihåg, ser fram emot.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback