Bra eller anus?

Nu har jag snöat in mig ordentligt på Mr Vain, varför???
Jo, jag verkar ha fått konkurrens.. då blir allt så mkt "roligare".. *hm*

Enligt en gemensam vän till oss har han haft mystiskt besök nu två helger i rad och jag tänker konstant på killen, rätt så skoj att det är först när man känner sig "hotad" som man verkligen skärper till sig.. :) Jag har gjort mitt bästa för att försöka fixa till mig som fasen till helgen nu, jag vill gå ut och känna mig riktigt åtråvärd och attraktiv.. eller ja, så mycker som man kan i den här stan.. *skrattar* Försöker få till en fest, vet att Mr Vain inte kan komma på den, men jag VET att vi kommer ses ute.. på vilket sätt kan jag tyvärr inte avslöja.. :)
Jag vill att han ska få upp ögonen för mig, jag kanske är lite mer än en vän ändå.. :)

Och sen den här analyserande människan i mig, håller på att bli tokig på henne.. varje ord, varje blick.. tolkar allt!!
Sen om jag tolkar det rätt eller fel, det vet i fasen.. :(



Om jag ändå bara kunde få känna hans läppar (och tunga) snart igen, men det värsta då..
jag kommer vilja ha mer!! ;)

Kommentarer
Postat av: HIM

Det är lagen om all djäfvulskap som gör att man blir så... typiskt va?



Hur gick det?



Kram

2009-08-31 @ 07:55:43
Postat av: Saknar

Uppdateringsdags nu... snart tröttnar man ju på din blogg L!

2009-09-24 @ 16:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback