Är det fel av mig?

Jag känner inte för att bli ihop med Mr Vain, jag känner inte för att ligga med Mr Vain, jag känner inte för att bli hans bästa kompis.. jag vill helt enkelt bara flirta och kyssa och hångla med Mr Vain.. *ler*
Idag har inte varit nån trevlig dag, jag har verkligen bara tänkt på Mr Vains kyssar och det har gjort mig galen, helt galen.. måste vara 3-4 eller tom 5 månader sen nu som vi sågs på det viset.. :( Jag träffade honom i lördags på en gemensam fest, men det känns absolut som nåt förändrats mellan oss.. kanske har en del att göra med att jag träffar en av hans vänner nu, men vad vi vet så vet ingen i gänget om oss och lika bra det.. jag vill inte vara ihop med honom heller, han är bara min räddare i ensamheten just nu.. Hm, det där lät verkligen inte bra, men jo.. så är det.. :)

Mr Vain.. den där spänningen mellan oss precis innan våra läppar möts i en kyss.. magiskt.. ;)
Vi närmar oss varandras ansikten sakta, våra näsor snuddar mot varandra.. munnar öppnas och läppar säras, vi naffsar försiktigt på varandras läppar och tungor hur länge som helst.. backar tillbaka och tittar varandra djupt i ögonen.. lutar oss framåt för att smaka lite lätt på varandra igen.. och sen, äntligen.. möts våra läppar och trycks mot varandra med sån iver och passion som jag knappt visste fanns innan första gången.. Verkligen inte många som kan kyssa (mig) på det sättet.. och jag SAKNAR!!! :(
Till detta hör också att vi innan detta händer har gått runt och flirtat hela kvällen.. perfekt förspel.. :) :) :)

Imorgon drar jag från stan, men lär inte bli så mycket flirtande där heller..
jag är svältfödd idag och då har jag ändå myst med mig själv tre gånger redan.. what´s a girl to do? *skrattar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback